La campanya de la rosa de galeta i xocolata que s'elabora des de l'obrador El Rosal ha superat totes les previsions i aquest Sant Jordi han superat la xifra de les 10.000 roses venudes, gairebé el doble de l'any passat.
Els responsables han apostat aquest any per donar a conèixer aquest producte entre les empreses, com un detall per regalar a treballadors i a clients el dia de Sant Jordi. Malgrat que aquest any la data queia en diumenge, moltes empreses van fer la comanda pel divendres abans o fins i tot per a regalar el dia següent. El Rosal oferia a més a més, la possibilitat de personalitzar la rosa amb una targeta amb el logo i dedicatòria de l'empresa.
Per altra banda el Rosal també ha servit roses a diferents restaurants i a diferents botigues d'alimentació gourmet, així com a paradetes d'escoles i ampes que l'han venut conjuntament amb el llibre dels arrugats escrit pel Carles Capdevila.
La campanya de la rosa s'ha fet també a través de les xarxes amb un vídeo promocional i convidant a tothom a penjar una fotografia menjant-se la rosa amb el hashtag #menjatlarosa
La bona acollida i curiositat que desperta aquest producte ha fet que els responsables de El Rosal es proposin apostar per la rosa durant tot l'any i vendre-la per a esdeveniments i celebracions, detalls d'empresa i actes diversos; així com plantejar comercialitzar-la fora de Catalunya amb un packaging nou.