El Rosal presenta el nou disseny dels packs i la inversió en maquinària realitzada a l'obrador.
  • L'estudi barceloní de Griselda Martí ha dissenyat els nous packs i imatge corporativa amb la voluntat que transmetin els valors de la marca i empatitzi amb al client.
  • El Rosal finalitza les inversions previstes en la segona fase de creixement del seu pla estraègic que li permetran, principalment, augmentar la producció i millorar la conservació i qualitat de la galeta.

L'obrador de galetes El Rosal ha presentat aquest matí a les seves instal·lacions la nova imatge corporativa i el nou disseny dels seus packs de galetes. Una imatge dissenyada per l'estudi de Grisela Martí (Gris. Careful disign) com a col·laboració i de manera desinteressada. " Hem intentat transmetre a través d'aquest disseny els valors de la qualitat, la senzillesa, les persones  i molt important, l'empatia. Volem que la gent senti empatia cap al nostre producte i en conseqüència cap al projecte social que hi ha al darrere. Per això vam apostar en personificar el pack i posar el producte al centre de manera divertida i original. " explica Griselda Martí. S'espera que la nova imatge de pack pugui obrir noves vies de comercialització, en sectors i àmbits on fins ara no s'hi havia arribat.

La presentació d'avui també ha servit per donar a conèixer les novetats en les inversions realitzades pel Rosal que responen a la segona fase del pla de creixement que el projecte està portant a terme des de 2013. Una inversió d'uns 200.000€ aproximadament que s'ha finançat gràcies a subvencions, donacions, un crèdit i una nova emissió de títols participatius. "Hem invertit en una rotatòria, una màquina de xocolatejar, una cambra freda, una amassadora i una màquina d'empaquetar. Aquestes inversions permetran al Rosal augmentar la producció de les galetes de 7500kg a 10.000kg, fer més polivalent el treball de les persones que hi treballen i per tant millorar la seva qualitat en el treball; millorar la conservació de la galeta i la seva qualitat i, en definitiva, millorar l'eficiència del procés d'elaboració" explica Núria Cendoya, una de les responsables de l'obrador El Rosal.

Aquesta serà la primera campanya de Nadal amb tota la nova maquinària i amb el nou pack. Els responsables de l'obrador esperen poder veure-hi ja els primers resultats positius i complir les previsions d'augment de la facturació previstes d'un 30% més i arribar als 210.000€ anuals.

Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació