Mesures excepcionals del Grup Alba per la situació del Coronavirus

Actualitzat 17.03.2020

Amb la finalitat de contribuir a la contenció del #COVID19 i atenent a les pautes establertes per la Generalitat de Catalunya en relació a les mesures de prevenció, des del Grup Alba hem pres les següents accions, tot i que poden anar variant en funció de les novetats i comunicats oficials: 

1) S'anul·len els serveis d'atenció a les persones presencials dels Centres Ocupacionals, SOI, Prelaboral i Club Social Airecel. S'ofereix atenció en casos urgents de famílies que no puguin fer-se càrrec dels seus familiars i s'atendran des de les llars. 

2) S'anul·len totes les formacions i cursos impartits des del servei Enfoc

3) S'anul·len totes les activitats de lleure i projectes de lleure gestionats per Lleure Quàlia, així com les activitats extraescolars de les escoles i menjadors escolars. 

4) Es continuarà oferint servei 24h a les nostres dues llars residències Llar Aleix i Llar Alba. Es restringiran, però les visites no urgents i s'aplicaran mesures similars a les residències de gent gran com registres d'entrades i sortides i anul·lació d'activitats exteriors.  Es prendran també mesures d’aïllament pel col·lectiu de persones més vulnerables per tal de minimitzar riscos.

5) El Servei d’Atenció a la Vida Independent (suport als pisos) es realitzarà, sempre que no hi hagi una urgència, via telèfon o videoconferència. Per altra banda, es continuarà oferint el Servei d’Atenció Domicilària amb algunes restriccions. En aquests serveis s’extremen les mesures de prevenció i d’higiene que ja s’apliquen normalment com fer ús de guants o neteja de mans a l’inici i al final del servei.

6) S'anul·len les consultes als infants i famílies al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç fins a nou avís. 

7)   S'ajornen els viatges del grups del projecte TLN Mobilicat destinats a Itàlia i Alemanya i podrien alterar-se les altres mobilitats que hi ha previstes per aquest propers mesos.

8) Pel que fa a l'àrea empresarial, TANQUEN els serveis de El Rosal, el Restaurant El Gat i Jardineria. 
Es mantenen OBERTS amb serveis mínims la Bugaderia, el Servei de Neteja i la cuina de col·lectivitats.

El servei de bugaderia i neteja ofereixen un servei de prevenció d'higiene important pels clients i la cuina dona de menjar a les residències. En aquests serveis s’han aplicat els protocols pertinents i s’han extremat les mesures de prevenció i d’higiene com fer ús de guants, mascaretes o neteja de mans a l’inici i al final del servei.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES I CLIENTS DELS SERVEIS:

  • Per qualsevol dubte, les famílies poden posar-se en contacte via telèfon o whatsapp amb el referent del seu servei.
  • Per altra banda, la Seu Central del Grup Alba a Tàrrega tindrà atenció telemàtica de 9h a 18h via:

- Consultes al web www.aalba.cat on trobareu també els correus electrònics dels responsables de cada un dels serveis.
- Correu general: comunicacio@aalba.cat / info@aalba.cat
- També via telèfon al 973 312 221

Agraïm a tothom la comprensió en aquests moments excepcionals.

Afegir Comentari
Utilitzem galetes per ajudar a proporcionar la millor experiència possible a la web. En utilitzar aquest lloc, vostè accepta l'ús de galetes. Més informació
Configuració galetes