A Alba, la qualitat és cosa de tothom.

A l’Associació Alba entenem la qualitat com una manera de fer, de relacionar-nos i de cuidar allò que oferim a les persones. No és només un segell o una norma a seguir: és un compromís compartit amb tot allò que defensem com a entitat.

Per això tenim una Política de Qualitat clara, compromesa i viva, que ens ajuda a posar les persones al centre, millorar contínuament i oferir serveis útils, accessibles i amb valor social.

Qualitat que es tradueix en compromisos concrets

Quan parlem de qualitat, parlem de coses molt concretes:

  • Que escoltem les persones i les acompanyem en els seus projectes de vida.

  • Que som valents a l’hora d’afrontar nous reptes, com l’atenció a la salut mental, l’envelliment o la pluridiscapacitat.

  • Que oferim serveis oberts a tothom i pensem l’atenció des de tots els àmbits: educació, lleure, formació, habitatge, salut i feina.

  • Que busquem la sostenibilitat —econòmica, social i ambiental— com a pilar per garantir la continuïtat dels nostres projectes.

  • Que generem confiança, treballem en xarxa i posem la innovació al servei del benestar.

A més, tenim certificada amb ISO 9001:2015 tota la gestió dels serveis transversals i d’atenció com la cuina, la bugaderia, el CDIAP i els serveis comuns. Però el que ens mou és molt més que una norma: és l’actitud de voler millorar sempre.

El Codi Ètic: la brúixola del nostre dia a dia

La qualitat també es reflecteix en com prenem decisions. Ens guiem pel nostre Codi Ètic de Bones Pràctiques i Bon Govern, que aplica principis com la igualtat, la transparència, l’autonomia, la sostenibilitat o l’aprenentatge continu.

Aquests principis són transversals i arriben a totes les persones que formem part d’Alba: professionals, voluntariat, famílies, persones sòcies, col·laboradores i també les persones ateses.

Tenim un equip motor d’ètica i referents als serveis que vetllen per l’aplicació d’aquest model. A més, disposem de l’ERESS, el nostre espai de reflexió ètica per a casos complexos.

Un full de ruta compartit: el Marc Estratègic Alba 2030

Aquesta mirada de qualitat i millora contínua s’alinea amb el Marc Estratègic “Transformar per avançar”, el pla que guia tota la nostra acció fins al 2030. Un pla que gira entorn de tres eixos:

  • Persones i projectes de vida

  • Organització saludable, innovadora i sostenible

  • Territori corresponsable

Gràcies a aquest marc, cada any establim nous objectius per millorar com a organització, avaluant l’impacte real que generem a la vida de les persones i al territori.

Consulta el document de Política de Qualitat d'Alba

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Afegir Comentari
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i per mostrar-vos publicitat personalitzada segons un perfil elaborat a partir dels vostres hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Podeu acceptar les cookies fent clic al botó «Accepto» o configurar-les o rebutjar-ne l’ús fent clic a la Política de cookies Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes