Aquest cap de setmana es va realitzar la segona trobada de professionals de l'Associació Alba on hi van participar més de 150 persones. La jornada va començar amb un esmorzar i seguidament es va iniciar una dinàmica per equips organitzada per l'entitat Joc Viu. A través del joc es van treballar diferents aspectes com la confiança, el treball en equip i el lideratge, valors i fortaleses que són importants en el dia a dia dels equips de treball d'Alba. La dinàmica va servir també per a establir nous lligams entre professionals i fer noves coneixences.
La segona part de la jornada es va realitzar a l'edifici d'Infraestructures de Tàrrega on es va posar en comú tots aquells aspectes que havien sorgit durant la dinàmica anterior i de quina manera es podien aplicar en el dia a dia. A continuació els membres de la Càtedra d'Innovació Social de la Universitat de Lleida van donar a conèixer els resultats de les formacions per valors que els professionals d'Alba han estat portant a terme durant aquests dos últims anys. Entre d'altres aspectes es van explicar quines eren les fortaleses que s'havien detectat a través de les enquestes realitzades i les dinàmiques dins dels equips de professionals d'Alba: la bondat, el treball en equip, l'equitat, l'amor i l'apreciació per la bellesa. Es va posar en valor el potencial de l'equip humà d'Alba com a principal motor per a tirar endavant la missió de l'entitat.
Finalment la directora de l'Associació Alba, Maite Trepat, va fer un resum dels objectius assolits durant aquest any i els reptes que queden per assolir fins a finals del 2017. També es va fer un repàs de les millores i els esforços que s'estan portant a terme per a treballar tot el que té a veure amb el benestar dels professionals, des de la millora dels espais, la millora d'eines informàtiques, la millora en condicions laborals o les avantatges social que s'estan impulsant.
UN NOU CARNET DEL PROFESSIONAL I UN NOU CANAL DE COMUNICACIÓ VIA WHATSAPP
En aquest sentit també es va presentar el nou carnet dels professionals d'Alba, així com un catàleg d'avantatges i promocions per als professionals a les que podran accedir a través del carnet. També es va anunciar la implantació d'un nou canal de comunicació via whatsapp per a tots els professionals per tal de millorar l'accés a la informació i fomentar també la participació en els temes relacionats amb l'entitat.