Amb la finalitat de contribuir a la contenció del #COVID19 i atenent a les pautes establertes per la Generalitat de Catalunya en relació a les mesures de prevenció, des del Grup Alba hem pres les següents accions, tot i que poden anar variant en funció de les novetats i comunicats oficials:
1) S'anul·len els serveis d'atenció a les persones presencials dels Centres Ocupacionals, SOI, Prelaboral, Club Social Airecel. S'ofereix atenció en casos urgents de famílies que no puguin fer-se càrrec dels seus familiars.
2) S'anul·len totes les formacions i cursos impartits des del servei Enfoc.
3) S'anul·len totes les activitats de lleure i projectes de lleure gestionats per Lleure Quàlia, així com les activitats extraescolars de les escoles i menjadors escolars.
4) Es restringeixen les visites no urgents a la Llar Alba i a la Llar Aleix i s'aplicaran mesures similars a les residències de gent gran com registres d'entrades i sortides i anul·lació d'activitats exteriors. Es prendran també mesures d’aïllament pel col·lectiu de persones més vulnerables per tal de minimitzar riscos.
5) Es continuarà oferint el Servei d’Atenció a la Vida Independent (suport als pisos) i el Servei d’Atenció Domicilària. En aquests serveis s’extremen les mesures de prevenció i d’higiene que ja s’apliquen normalment com fer ús de guants o neteja de mans a l’inici i al final del servei.
6) Es continuarà oferint consultes als infants i famílies al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç fins a nou avís.
7) Es posposen els viatges del grups del projecte TLN Mobilicat destinats a Itàlia i Alemanya i podrien alterar-se les altres mobilitats que hi ha previstes per aquest propers mesos.
8) De moment, continua l'activitat a l’àrea empresarial, com jardieria, El Rosal, El Gat, i especialment el servei de bugaderia i neteja que estan oferint un servei de prevenció d'higiene important pels clients. En aquests serveis s’han aplicat els protocols pertinents i s’han extremat les mesures de prevenció i d’higiene com fer ús de guants o neteja de mans a l’inici i al final del servei.
ATENCIÓ A LES FAMÍLIES I CLIENTS DELS SERVEIS:
- Per qualsevol dubte, les famílies poden posar-se en contacte via telèfon o whatsapp amb el referent del seu servei.
- Per altra banda, la Seu Central del Grup Alba a Tàrrega i la recepció seguiran oberts per poder atendre dubtes de famílies i clients dels serveis. Tot i així es recomana fer ús dels canals online:
- Consultes al web www.aalba.cat on trobareu també els correus electrònics dels responsables de cada un dels serveis.
- Correu general: comunicacio@aalba.cat / info@aalba.cat
- També via telèfon al 973 312 221.
Agraïm a tothom la comprensió en aquests moments excepcionals.