El Rosal supera la previsió i ven fins a 10.000 roses de galeta i xocolata per Sant Jordi

La campanya de la rosa de galeta i xocolata que s'elabora des de l'obrador El Rosal ha superat totes les previsions i aquest Sant Jordi han superat la xifra de les 10.000 roses venudes, gairebé el doble de l'any passat. 

Els responsables han apostat aquest any per donar a conèixer aquest producte entre les empreses, com un detall per regalar a treballadors i a clients el dia de Sant Jordi. Malgrat que aquest any la data queia en diumenge, moltes empreses van fer la comanda pel divendres abans o fins i tot per a regalar el dia següent. El Rosal oferia a més a més, la possibilitat de personalitzar la rosa amb una targeta amb el logo i dedicatòria de l'empresa. 

Per altra banda el Rosal també ha servit roses a diferents restaurants i a diferents botigues d'alimentació gourmet, així com a paradetes d'escoles i ampes que l'han venut conjuntament amb el llibre dels arrugats escrit pel Carles Capdevila. 

La campanya de la rosa s'ha fet també a través de les xarxes amb un vídeo promocional i convidant a tothom a penjar una fotografia menjant-se la rosa amb el hashtag #menjatlarosa

La bona acollida i curiositat que desperta aquest producte ha fet que els responsables de El Rosal es proposin apostar per la rosa durant tot l'any i vendre-la per a esdeveniments i celebracions, detalls d'empresa i actes diversos; així com plantejar comercialitzar-la fora de Catalunya amb un packaging nou.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Add Comment
We use cookies to help provide you with the best possible online experience. By using this site, you agree to our use of cookies. More information
Accept Decline Manage Cookies