Mesures excepcionals al Grup Alba per la situació del Coronavirus

Amb la finalitat de contribuir a la contenció del #COVID19 i atenent a les pautes establertes per la Generalitat de Catalunya en relació a les mesures de prevenció, des del Grup Alba hem pres les següents accions, tot i que poden anar variant en funció de les novetats i comunicats oficials: 

1) S'anul·len els serveis d'atenció a les persones presencials dels Centres Ocupacionals, SOI, Prelaboral, Club Social Airecel. S'ofereix atenció en casos urgents de famílies que no puguin fer-se càrrec dels seus familiars. 

2) S'anul·len totes les formacions i cursos impartits des del servei Enfoc

3) S'anul·len totes les activitats de lleure i projectes de lleure gestionats per Lleure Quàlia, així com les activitats extraescolars de les escoles i menjadors escolars. 

4) Es restringeixen les visites no urgents a la Llar Alba i a la Llar Aleix i s'aplicaran mesures similars a les residències de gent gran com registres d'entrades i sortides i anul·lació d'activitats exteriors.  Es prendran també mesures d’aïllament pel col·lectiu de persones més vulnerables per tal de minimitzar riscos.

5) Es continuarà oferint el Servei d’Atenció a la Vida Independent (suport als pisos) i el Servei d’Atenció Domicilària. En aquests serveis s’extremen les mesures de prevenció i d’higiene que ja s’apliquen normalment com fer ús de guants o neteja de mans a l’inici i al final del servei.

6) Es continuarà oferint consultes als infants i famílies al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç fins a nou avís. 

7)   Es posposen els viatges del grups del projecte TLN Mobilicat destinats a Itàlia i Alemanya i podrien alterar-se les altres mobilitats que hi ha previstes per aquest propers mesos.

8) De moment, continua l'activitat a l’àrea empresarial, com jardieria, El Rosal, El Gat, i especialment el servei de bugaderia i neteja que estan oferint un servei de prevenció d'higiene important pels clients. En aquests serveis s’han aplicat els protocols pertinents i s’han extremat les mesures de prevenció i d’higiene com fer ús de guants o neteja de mans a l’inici i al final del servei.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES I CLIENTS DELS SERVEIS:

  • Per qualsevol dubte, les famílies poden posar-se en contacte via telèfon o whatsapp amb el referent del seu servei.

 

  • Per altra banda, la Seu Central del Grup Alba a Tàrrega i la recepció seguiran oberts per poder atendre dubtes de famílies i clients dels serveis. Tot i així es recomana fer ús dels canals online:


- Consultes al web www.aalba.cat on trobareu també els correus electrònics dels responsables de cada un dels serveis.
- Correu general: comunicacio@aalba.cat / info@aalba.cat
- També via telèfon al 973 312 221

Agraïm a tothom la comprensió en aquests moments excepcionals.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Add Comment
We use cookies to help provide you with the best possible online experience. By using this site, you agree to our use of cookies. More information
Accept Decline Manage Cookies