Ens dotem d'eines de participació i de col·laboració amb les persones i les seves famílies i amics, per tal de millorar els serveis que oferim.

Segons el pla estratègic de la nostra entitat volem situar a les persones que atenem al centre de la presa de decisions del servei que els oferim. Per complir amb aquest objectiu és imprescindible que coneguem les seves opinions, i per conèixer-les, establim aquesta via de comunicació que ens permeti apropar-nos a la visió de les persones ateses, de les seves famílies i amics que estiguin interessades en millorar la nostra activitat.

Aquesta bústia inclou només els suggeriments, les incidències i les agraïments , i exclou les reclamacions i recursos perquè aquests pretenen, a més a més d’expressar disconformitat, reposar un dret presumptament vulnerat, els quals cal atendre mitjançant els òrgans i documentació establerts per aquest fet.

Dades de la persona que presenta suggeriment/incidència/agraïments
Dades de la persona atesa
Motiu del suggeriment/incidència/agraïment
Documents adjunts