Dubtes de la botiga online
En tot cas, qualsevol article pot retornar-se si està en perfectes condicions, amb el seu embalatge original i amb una còpia del rebut o factura.
Si la devolució és per causes alienes a La Botiga, o a causa d'un error del client, les despeses d'enviament seran per compte del client.
Si la devolució es deu a un error de La Botiga el client rebrà la mercaderia sol·licitada sense cap cost addicional.
Per procedir a la devolució és necessari notificar-ho anteriorment a botiga@aalba.cat i enviar l'article al nostre magatzem dins dels 15 dies següents.
Si la causa de la devolució fos que l'article retornat està deteriorat en el moment del lliurament per causa del transport, haurà de constar en l'albarà de recepció de l'empresa de transport el problema.
Després de posar-te en contacte amb La Botiga (abans de 24h), tramitarem la recollida de l'article defectuós i l'enviament d'un nou sense cost adicional.
Si la devolució és per causes alienes a La Botiga, o a causa d'un error del client, les despeses d'enviament seran per compte del client.
Si la devolució es deu a un error de La Botiga el client rebrà la mercaderia sol·licitada sense cap cost addicional.
Per procedir a la devolució és necessari notificar-ho anteriorment a botiga@aalba.cat i enviar l'article al nostre magatzem dins dels 15 dies següents.
Si la causa de la devolució fos que l'article retornat està deteriorat en el moment del lliurament per causa del transport, haurà de constar en l'albarà de recepció de l'empresa de transport el problema.
Després de posar-te en contacte amb La Botiga (abans de 24h), tramitarem la recollida de l'article defectuós i l'enviament d'un nou sense cost adicional.
Feu enviaments a fora d'Espanya?
Fem enviaments a Catalunya, Espanya peninsular i Balears.
Quan tarda arribar el meu paquet?
El termini d'enviament és d'entre 24h a 48h dies laborals de dilluns a divendres des de la confirmació de la compra. No es contemplen ni festius ni caps de setmana. Les compres realitzades a partir de les 12.00h passaran a preparar-se el dia hàbil posterior.
Com envio la meva comanda a una adreça diferent de la que apareix a la pantalla?
1 - Durant el procés de la comanda trobaràs l'opció ADREÇA D'ENVIAMENT on veuràs de manera predefinida la direcció que com a usuari hagis posat en el moment de registrar-te a la botiga.
2- Per canviar l'adreça clica al botó gris de la part inferior "NOVA ADREÇA+ " i omple les dades amb la nova adreça de la persona a qui t'agradaria fer arribar la comanda.
3- Desa l'adreça.
4- Un cop desada se't continuarà veient la primera adreça predefinida que tens com a usuari. Per canviar-ho a l'adreça que has guardat clica a la fletxeta del desplegat i selecciona la nova adreça. Ara sí, ja se't quedarà fixada com a nova adreça d'enviament.
Què passa si vull enviar els mateixos productes a adreces diferents?
En cas de voler enviar els mateixos productes a dues adreces diferents hauràs de fer dues comandes diferents. Una comanda només pot tenir una adreça d'enviament. Per tant, si vols posar adreces diferents hauràs de fer tantes comandes com adreces vulguis afegir.
Exemple: Si vull comprar dos lots, els mateixos, i enviar-los a dues adreces diferents hauré de fer dues comandes diferents, una per cada adreça d'enviament. I així amb tots els productes de la botiga.
Com puc fer un seguiment del meu paquet?
Rebràs un SMS al mòbil de l'empresa de transport SEUR informan-te del dia i hora aproximada del lliurament del paquet. Assegura't de poder estar a casa o que la persona que hagi de rebre el paquet hi sigui per facilitar el lliurament.
En aquest mateix missatge t'oferiran la possibilitat, a través d'un enllaç, de canviar el dia i adreça de recepció del paquet i garantir d'aquesta manera que pugui arribar a les teves mans.
En cas que no es pugui lliurar el paquet perquè el receptor no es troba a l'adreça facilitada, s'assignarà un punt de recollida (l'oficina més propera de SEUR) per anar-lo a buscar amb un màxim de 10 dies hàbils.
Taula de preus de despeses d'enviament:
*Iva inclòs
Enviaments gratuïts:
A partir de comandes superiors a 20 lots el cost de l'enviament és gratuït.
A partir de 50 kg el cost de l'enviament és gratuït.
Fem enviaments a Catalunya, Espanya peninsular i Balears.
Quan tarda arribar el meu paquet?
El termini d'enviament és d'entre 24h a 48h dies laborals de dilluns a divendres des de la confirmació de la compra. No es contemplen ni festius ni caps de setmana. Les compres realitzades a partir de les 12.00h passaran a preparar-se el dia hàbil posterior.
Com envio la meva comanda a una adreça diferent de la que apareix a la pantalla?
1 - Durant el procés de la comanda trobaràs l'opció ADREÇA D'ENVIAMENT on veuràs de manera predefinida la direcció que com a usuari hagis posat en el moment de registrar-te a la botiga.
2- Per canviar l'adreça clica al botó gris de la part inferior "NOVA ADREÇA+ " i omple les dades amb la nova adreça de la persona a qui t'agradaria fer arribar la comanda.
3- Desa l'adreça.
4- Un cop desada se't continuarà veient la primera adreça predefinida que tens com a usuari. Per canviar-ho a l'adreça que has guardat clica a la fletxeta del desplegat i selecciona la nova adreça. Ara sí, ja se't quedarà fixada com a nova adreça d'enviament.
Què passa si vull enviar els mateixos productes a adreces diferents?
En cas de voler enviar els mateixos productes a dues adreces diferents hauràs de fer dues comandes diferents. Una comanda només pot tenir una adreça d'enviament. Per tant, si vols posar adreces diferents hauràs de fer tantes comandes com adreces vulguis afegir.
Exemple: Si vull comprar dos lots, els mateixos, i enviar-los a dues adreces diferents hauré de fer dues comandes diferents, una per cada adreça d'enviament. I així amb tots els productes de la botiga.
Com puc fer un seguiment del meu paquet?
Rebràs un SMS al mòbil de l'empresa de transport SEUR informan-te del dia i hora aproximada del lliurament del paquet. Assegura't de poder estar a casa o que la persona que hagi de rebre el paquet hi sigui per facilitar el lliurament.
En aquest mateix missatge t'oferiran la possibilitat, a través d'un enllaç, de canviar el dia i adreça de recepció del paquet i garantir d'aquesta manera que pugui arribar a les teves mans.
En cas que no es pugui lliurar el paquet perquè el receptor no es troba a l'adreça facilitada, s'assignarà un punt de recollida (l'oficina més propera de SEUR) per anar-lo a buscar amb un màxim de 10 dies hàbils.
Taula de preus de despeses d'enviament:
PRODUCTES PER KG | CATALUNYA | ESPAÑA PENINSULAR | BALEARS |
De 0 a 1 kg | 5,17€ | 5,17€ | 6,25€ |
De 1,01 a 2 kg | 5,71€ | 5,71€ | 7,41€ |
De 2,01 a 3 kg | 5,94€ | 5,94€ | 8,16€ |
De 3,01 a 4 kg | 6,14€ | 6,14€ | 8,83€ |
De 4,01 a 5 kg | 6,36€ | 6,36€ | 9,52€ |
De 5,01 a 7 kg | 7,12€ | 7,63€ | 12,06€ |
De 7,01 a 10 kg | 8,07€ | 9,46€ | 14,25€ |
De 10,01 a 12 kg | 8,50€ | 10,30€ | 15,88€ |
De 12,01 a 15 kg | 8,95€ | 11,32€ | 17,54€ |
De 15,01 a 17 kg | 9,38€ | 12,34€ | 19,19€ |
De 17,01 a 20 kg | 10,29€ | 14,58€ | 22,46€ |
De 20,01 a 30 kg | 13,81€ | 20,07€ | 29,00€ |
De 30,01 a 40 kg | 17,32€ | 25,57€ | 34,67€ |
De 40,01 a 49,99 kg | 20,83€ | 31,06€ | 42,07€ |
A partir de 50 kg enviament gratuït. |
Enviaments gratuïts:
A partir de comandes superiors a 20 lots el cost de l'enviament és gratuït.
A partir de 50 kg el cost de l'enviament és gratuït.
Quins mètodes de pagament teniu?
Pots pagar a través de targèta de crèdit, dèbit i Pay Pal. Queden excloses les transferències, telèfon o número de compte.
Seguritat i privacitat.
A la botiga d'alba utilitzem un certificat de seguretat SSL amb l'objectiu de protegir les teves dades personals i la informació de la teva targeta de crèdit o dèbit per evitar un possible ús fraudulent.
Com puc obtenir la factura de la meva comanda?
Un cop sigui enviada la teva comanda t'enviarem un correu conforme la teva comanda ha sortit del nostre magatzem i ha sigut enviada. En aquest correu trobaràs adjuntada la factura i podràs descarregar-la sense problema. La factura mai s'adjunta en el paquet i sempre s'envia per correu a la persona que ha efectuat la compra.
Pots pagar a través de targèta de crèdit, dèbit i Pay Pal. Queden excloses les transferències, telèfon o número de compte.
Seguritat i privacitat.
A la botiga d'alba utilitzem un certificat de seguretat SSL amb l'objectiu de protegir les teves dades personals i la informació de la teva targeta de crèdit o dèbit per evitar un possible ús fraudulent.
Com puc obtenir la factura de la meva comanda?
Un cop sigui enviada la teva comanda t'enviarem un correu conforme la teva comanda ha sortit del nostre magatzem i ha sigut enviada. En aquest correu trobaràs adjuntada la factura i podràs descarregar-la sense problema. La factura mai s'adjunta en el paquet i sempre s'envia per correu a la persona que ha efectuat la compra.
Quin format té la targeta?
La targeta té un tamany A5 i pots escollir entre diferents dissenys en el cas dels lots. El paper és un paper tipus cartolina.
En el moment de fer la targeta has de tenir en compte:
Si compro més d'un lot, puc afegir dedicatòries diferents?
En cas d'escollir més d'un lot que s'enviï a la mateixa direcció i voler posar dedicatòries diferents hauràs d'especificar el missatge per a cadascun dels lots a l'espai de text de la targeta personalitzada: LOT 1: El teu missatge ; LOTS 2: El teu missatge; i així successivament amb el número de lots que desitgis comprar.
Recorda que en cas que els lots vagin a tres direccions diferents recorda que cal fer tres comandes diferents.
En cas d'escollir més d'un lot que s'enviï a la mateixa direcció i la dedicatòria sigui la mateixa només et caldrà fer-ho una sola vegada i nosaltres replicarem aquesta dedicatòria per cadascun dels lots que hagis comprat.
La targeta té un tamany A5 i pots escollir entre diferents dissenys en el cas dels lots. El paper és un paper tipus cartolina.
En el moment de fer la targeta has de tenir en compte:
- No t'oblidis de signar-la perquè la persona que rep el regal sàpiga qui li ha enviat.
- Recorda que la dedicatòria només pot ocupar 200 caràcters.
- Un cop realitzada la comanda la dedicatòria no es podrà canviar, així que assegura't que tot és correcte abans de realitzar la compra.
Si compro més d'un lot, puc afegir dedicatòries diferents?
En cas d'escollir més d'un lot que s'enviï a la mateixa direcció i voler posar dedicatòries diferents hauràs d'especificar el missatge per a cadascun dels lots a l'espai de text de la targeta personalitzada: LOT 1: El teu missatge ; LOTS 2: El teu missatge; i així successivament amb el número de lots que desitgis comprar.
Recorda que en cas que els lots vagin a tres direccions diferents recorda que cal fer tres comandes diferents.
En cas d'escollir més d'un lot que s'enviï a la mateixa direcció i la dedicatòria sigui la mateixa només et caldrà fer-ho una sola vegada i nosaltres replicarem aquesta dedicatòria per cadascun dels lots que hagis comprat.
Podràs escollir durant el procés de compra la possibilitat de recollir la teva comanda a la recepció de les instal·lacions del Grup Alba, situades a l'Avinguda Onze de setembre s/n de Tàrrega (VEURE EL MAPA)
- Un cop estigui preparada la comanda, rebràs un correu electrònic on t'informaran que ja la pots passar a recollir dins l'horari de dilluns a dijous de 8h a 18:00h i divendres de 8h a 17h.
- És important que portis el número de comanda per facilitar la seva recollida.
- Un cop estigui preparada la comanda, rebràs un correu electrònic on t'informaran que ja la pots passar a recollir dins l'horari de dilluns a dijous de 8h a 18:00h i divendres de 8h a 17h.
- És important que portis el número de comanda per facilitar la seva recollida.